Операционная система: Windows XP, Vista, 7, 8, 10 Процессор: не ниже Pentium II 250 МГц Оперативная память: 32 Мб
О программе: Cheat Engine – мощная программа для взлома игр, нахождения и изменения игровых параметров (количество жизней, денег, оружия, артефактов и т.д), является удобной программой, которая позволяет проникнуть внутрь данных других приложений, игр, особенно часто используется для проникновения в игру, с целью удержания или увеличения игровых параметров. Это полезнейшая программа в арсенале любого геймера. Изменить внутренние параметры игры и «создать» себе нужное количество игрового золота, боеприпасов или любых других ресурсов в несколько кликов мышки, вот предназначение этой программы. Данная утилита является одной из основных альтернатив программы «Art Money». Для удобства, Cheat Engine позволяет сохранять таблицы адресов таких значений, давая возможность игрокам создавать некое подобие трейнеров в среде Cheat Engine. О дна из лучших программ в своем роде, с которой вы сможете изменять параметры игры, прокачивать скиллы, своего персонажа и всего того, что позволит вам ваша фантазия, все это поможет вам получать наибольшее удовольствие от игры, затратив при этом минимум свободного времени. Для того что бы пользоваться «Cheat Engine», не нужно обладать сверхъестественными знаниями.
Особенности: Создание и встраивание чит-кодов. Поиск многоуровневых указателей. Внедрение чит-кода. Создание трейнеров. Поиск адреса. Спидхак - изменение скорости игры. Встроенный отладчик. Поддержка скриптов. Поддержка плагинов. Позволяет искать и изменять в памяти многих запущенных приложений какие то конкретные значения.
Изменения в версии 6.7: Fixed some DPI issues at some spots Fixed the "Not" scan for ALL "simple values" now also applies to the All type Fixed not adding the 0-terminator to strings when the option was set to add it Fixed ultimap hotkeys Fixed ultimap2 filtering Changing pointers in the change address dialog won't set/override global memrec and address anymore (local now) Fixed show as signed not working for custom types Fixed several issues with the structure spider Fixed 64-bit registers in the tracer getting truncated on doubleclick, and fix r8 to r15 Fixed copy/paste in the scanvalue Fixed kernelmode QueryMemoryRegions for windows build 1607 Fixed some disassembler errors Fixed lua command fullAccess Fixed text to speech if launched from a different thread Fixed clicking on checkboxes when the dpi is different Fixed the found code dialog count size Fixed mono freezing Cheat Engine when it crashes/freezes
Additions and changes: Changed the processlist and added an Applications view similar to the taskmanager Small change to the tutorial first step wording Structure Dissect: Added RLE compression (by mgr.inz.player) and other things to improve filesize Structure Dissect: If setting a name, it will also be shown in the header The symbolhandler can now deal with complex pointer notations Added support for single-ToPA systems for ultimap2 Added some more spots where the history will be remebered in memoryview Memoryrecords with auto assembler scripts can now execute their code asynchronous (rightclick and set "Execute asynchronous") Kernelmode memory reading/writing is safer now Added an option to filter out readable paths in the pointerscan rescan Added "codePage" support Added font/display options to several places in CE Added a search/replace to the script editors You can now delete addresses and reset the count from "Find what addresses this code accesses" Added a statusbar to the hexview in memoryview Pointerscan for value scans now add the results to the overflow queue Opening a file and changing bytes do not change them to the file anymore (you need to explicitly save now) Added an option to the processlist to filter out system processes Added a system to let users sign their tables so you know you can trust their tables. Memory record dropdown lists can now reference those of others. USe as entry text: (memoryrecorddescription) Added an option to notify users of new versions of Cheat Engine
lua: Custom Types can now be referenced from Lua Auto assembler lua sections now have access to "memrec" which is the memory record they get executed from. Can be nil stringToMD5String now support strings with a 0 byte in them autoAssemble() now also returns a disableInfo object as 2nd parameter. You can use this to disable a script added Action and Value properties to MemoryRecordHotkey objects added screenToClient and clientToScreen for Control objects added readSmallInteger and writeSmallInteger added enableDRM() added openFileAsProcess/saveOpenedFile added saveCurrentStateAsDesign for CEForm objects added disableWithoutExecute and disableAllWithoutExecute added OnCustomDraw* events to the listview added being/endUpdate for the Strings class added SQL support added color overrides to the disassembler text added OnPaint to the CustomControl class added autoAssembleCheck to syntax check an AA script fixed the addresslist returning nil for PopupMenu (while popupMenu did work) added an timeout option for pipes added some graphical options added some low level system functions
Russian translation has been updated Chinese translation has been updated
Описание установки и запуска: Portable версия, не требующая установки. После закрытия не оставляет следов в системе.
Скачать софт через торрент Cheat Engine [Ru] (6.7) soyv4 на компьютер бесплатно
Если вам есть что рассказать о программе Cheat Engine [Ru] (6.7) soyv4 2017, почему решили скачать, понравилась программа, что понравилось, а что нет и т д. То вам сюда ↓ ↓ ↓
* Многим пользователям нашего сайта будет интересно ваше мнение по поводу программы Cheat Engine [Ru] (6.7) soyv4.